پالت چوبی چیست و کاربرد های آن

شرکت راد صنعت نوین سالیاان سال است که در زمینه تولید و فروش پالت چوبی در کرج و تهران فعالیت دارد.

پالت چوبی چیست و کاربرد های آن

پالت چوبی چیست و کاربرد های آن

پالت های چوبی در تجارت جهانی نقش بسیار موثری را بازی می کنند. پالت ها مزایای فراوانی دارند و همین مزایا سبب کاربرد های فراوان این محصول شده است. پالت های چوبی معمولا طول عمری بین 3 تا 5 سال دارند و در پایان این عمر مفید ، اگر دچار ترک خوردگی یا آسیبی بشوند ، به راحتی می توان آنها را با کمترین هزینه تعمیر کرد. در صورتی که پالت های چوبی کاملا بلا استفاده شوند و دیگر قابل استفاده نباشند ، آن ها را بازیافت کرده و به مواردی که در زیر به آن اشاره شده است ، تبدیل می کنیم.شرکت راد صنعت نوین یکی از مرکز فروش پالت چوبی در کرج و تهران می باشد. جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید.

ارتباط با شرکت راد صنعت نوین : ۰۹۱۲۲۶۱۰۶۰۴

فروش پالت چوبی در کرج

مرکز فروش پالت چوبی

کاربرد های پالت چوبی بازیافت شده

پالت چوبی بازیافت شده را میتوان مجددا به پالت چوبی تبدیل کرد. برای این کار تکه های پالت خرد شده و خاک اره های آن را در صنایع با مواد مختلفی ترکیب کرده و دوباره پالت چوبی می سازند.

پالت های چوبی را می توان با بازیافت کردن به خمیری برای ساخت کاغذ تبدیل کرد. در صنعت کاغذ سازی ، پالت های خمیر شده بسیار پر کاربرد و سود آور هستند.

میتوان از پالت های بازیافتی برای تهیه ی مالچ برای سلامت خاک و رشد باروری بهتر گیاهان استفاده کرد.

پالت های بلا استفاده را می توان سوزاند و از آن به عنوان منبعی برای انرژی و تولید گرما استفاده کرد. همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

نقش پالت چوبی در دکوراسیون منزل

پالت های چوبی علاوه بر کاربرد های فراوانی که دارند ، در دکوراسیون منزل نیز نقش دارند. می توان از پالت های چوبی برای ساخت تخت خواب ، مبلمان و میز ، نیمکت ، باغ گل عمودی ، کتابخانه و خیلی از مصارف دیگر استفاده کرد. پالت های چوبی حس نشاط و سرزندگی به محیط می دهند و علاوه بر کاربردی بودن ، بسیار شیک و زیبا هستند. شما بینندگان عزیز جهت خرید و یا استعلام قیمت پالت چوبی برای تخت خواب میتوانید با شماره های شرکت راد صنعت نوین در تماس باشید.

قیمت پالت چوبی برای تخت

در زیر برای شما نحوه ی استفاده از پالت چوبی برای ساخت کتابخانه را آورده ایم.

نحوه ی ساخت کتابخانه به وسیله ی پالت چوبی

برای ساخت کتابخانه به تعدادی پالت چوبی نیاز داریم. ابتدا پالت ها را بررسی می کنیم تا دچار ترک و شکستگی و آفات نباشند. سپس آنها را در ابعاد دلخواه برش می زنیم. بعد از این مرحله آنها را سنباده می کشیم تا تیزی و برآمدگی های آن از بین برود. بعد از آن برای زیبایی بیشتر آن را رنگ می کنیم. معمولا پالت های چوبی خودشان خوش رنگ هستند و حس گرمی چوب را به محیط القا می کنند اما در صورت تمایل به زیبایی بیشتر می توان آنها را به دلخواه رنگ آمیزی کرد. سپس صبر می کنیم تا کاملا رنگ بر روی پالت خشک شود. بعد از خشک شدن رنگ، با چسب بسیار قوی و میخ های بزرگ و محکم ، تخته های پالت را به شکل طبقه طبقه به یکدیگر وصل می کنیم و اجازه می دهیم تا چسب کاملا خشک بشود. کتابخانه ی طبقه بندی شده ی ما آماده می باشد. می توانید داخل آن را با کتاب ، وسایل دکوری ، شمع و یا هر چیز دلخواهی پر کرد. کتابخانه ی ساخته شده از پالت چوبی نمایی بسیار زیبا ، شیک و گرم به اتاق منزل یا حتی محیط کاری تان می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.